Kulturno-umetnički događaj u Barandi

31. maja 2015. godine moj suprug i ja smo organizovali kulturno-umetnički događaj u našem selu Barandi povodom 9.manifestacije pod nazivom "Gulašijada". Ovim našim doprinosom smo hteli da oplemenimo i ulepšamo događaj koji se svake godine odigrava u spomen Oca Svetog Nikole, crkvene slave našeg mesta. Do sada smo čuli samo reči hvale. Zato se i mi zahvaljujemo svima onima koji su nas ispoštovali i podržali.
Učesnici kulturno-umetničkog društva su bili :
 KUD "Abrašević" iz Pančeva,
 Plesna grupa salse "Cubana" iz Pančeva,
 KUD "Čenta" iz Čente,
 KUD "PKB" iz Padinske Skele i
 moj dragi i poštovani kolega književnik Radovan Vlahović iz Novog Miloševa.

Slike koje ću ovde postaviti su samo maleni i nedovoljni deo predivnog utiska koji su ovi fantastični, energični i talentovani mladi ljudi za sobom ostavili.  Hvala svim učesnicima od srca!!!!

Defile kroz selo

Defile kroz selo

Defile kroz selo
Defile kroz selo

Priprema pre nastupa

Svečana povorka učesnika programa

KUD "PKB" Padinaska Skela, uvodni pozdrav publici

KUD "Abrašević" Pančevo u programu

KUD "Čenta" iz Čente u programu

KUD "Čenta" iz Čente u programu

Zabava posle kulturno-umetničkog programa

Ovako se u sali  igra (i uči) salsa sa "Cubanom" iz Pančeva

Plesna grupa salse "CUBANA" iz Pančeva. Desno sam ja :-)

Plesna grupa salse "Cubana" iz Pančeva. Priprema pre nastupa.

Književnik Radovan Vlahović iz Novog Miloševa u programu sa kazivanjem "Smokve"

KUD "Abrašević" iz Pančeva, "Ciganska igra".



Коментари