XXX Сабор учитеља у Београду

На крају 2015/2016.школске године, сабирају се утисци. Поново сам успешно извела нову генерацију четвртака. Растанак је увек тужан, али и поред тога ће у мом срцу заувек живети посебни дани проведени са мојим ученицима. Ти дани за сећање су непоновљиви наставни дани, које смо заједно међусобно се подучавајући, проводили. Успешан учитељ је онај који успе да своје знање преточи у своје ђаке, ко успе да их наведе да заволе учење и да усмере у позитивном смеру своја интересовања и амбиције,... Искрено се надам да сам успела. На Сабору учитеља сам презентовала два наставна рада као добру праксу. Један је продукт 2+2 часа српског језика и ликовне културе "Напиши књигу" а другом је за реализацију било потребно два месеца кроз разне корисне активности "Ми смо чувари природе". Поносим се и једним и другим радом. Поносим се мојим ђацима. Јер су радно, дисциплиновано и одговорно извршавали своје обавезе, наравно у складу својих могућности, што се поштује. 19.јуна 2016. сам четири пута у просторијама Учитељског факулета презентовала ова два наставна рада. Добила сам добре повратне информације. Колеге, непознате колеге су биле одушевљене. Тражили су ми контакт, адресу, додатну информацију. Нису  окретали главу и правили се да не примећују шта и колико радим, нису критиковали, унижавали и умањивали вредност мог рада, нису и хвала им због тога. Увек се сетим оне узречице "Најтеже је бити  поп у свом селу" ....или учитељ међу најближим колегама. Свака част појединцима. Да не дужим, само сам имала потребу. Поносна сам на свој труд који улажем толико година у свој рад са ђацима, а то је скоро 20 година, мало ли је? Желим свима само добар и успешан живот.
Текст у локалним новинама Глас Опова

"МИ смо чувари природе "





"Напиши књигу"



Коментари