Наставна
јединица: Биљке и животиње
Разред и
одељење: I-3
Школа:
„Д.Обрадовић“ Опово, ИО „Олга Петров“ у
Баранди
Учитељ: Нада Кљајић
Тип часа:
утврђивање
Циљ и
задаци: Утврдити стечено знање о биљкама и животињама применом квиза.
Оспособљавање
ученика да успешно користе компјутер приликом давања одговора. Развијати
такмичарски дух код ученика. „Кроз игру најлакше се учи“.
Час
утврђивања је реализован у информатичком кабинету уз употребу интернет квиза.
Уводни
део:
Ученици
укратко понављају шта су научили претходних часова начасовима света око нас о
биљкама и животињама. Најава наставне јединице.
Главни
део:
Затим дају одговоре на припремљена питања. Учитељ
прегледа одговоре и обавештава ученике о степену остварености циља (количини
тачних тј.нетачних одговора).
Након
тога ученици прелазе у информатички кабинет где се конекцијом преко интернета
покрећу унапред припремљени задаци
квиза. Питања се налазе на видео-биму, где ученици пажљиво посматрају могуће одговоре кроз четири различито обојена
поља. Помоћу миша на свом компјутеру ученици обележавајући одговарајуће обојено
поље и тако дају свој одговор. Након 20 секунди колико је предвиђено да је
довољно за одговор, ученици сазнају ко
је дао тачан одговор а ко не, и са колико бодова. Питања на која су ђаци
одговарали у квизу су била иста онима која су већ радили на тесту.
Завршни
део:
На крају
квиза ученици сазнају ко је био најактивнији а ко је сакупио највише тачних
одговора на постављена питања. Ове две активности на часу СОН-а су ученицима
омогућили активнији и занимљивији
приступ усвајању знања. Ваља ићи у корак
са савременим начинима учења у настави.
Коментари
Постави коментар