Сајам књига у Београду 24.10.2017.

Увек са срећом дочекам  дружење са Сајмом. Тамо ме дочекује море књига са утканим душама, емоцијама, размишљањима, радостима, тугама, надањима,...сусрет је увек дирљив, сусрет је  увек опчињавајући. Не, не дозвољавам да ми неко наруши наде и очекивања. А наде су да уживам посматрајући жеље на лицима посетилаца док чежњиво траже баш тај за себе прави комадић нечијег искуства или приче  кроз редове одштампане књиге. Срећна сам што ћу и ове године представити заинтересованим читаоцима мој најновији дечији роман и за одрасле "Прича о Лари", јер он то и те како заслужује. Знам да су ретка штива која говоре о омиљеном љубимцу, драгој животињи, али то није била моја  основна идеја. Идеја је била да се прича о Лари исприча иако керуша којој сам књигу посветила  није била суштински моја! Волеле смо се, али она никада није хтела да ми припадне, већ само ономе коме је срце дала.... а тај неко је силом прилика одабрао да је напусти....и одабрала је да живи сама...а керуши која то одабере не може бити лак живот. Зато, сам јој посветила ову књигу. Њена прича може бити опомена свим људима који су заборавили како се треба понашати према другоме....

Са драгом Светланом Бјелановић
Са драгом Сенком Влаховић


Са издавачем Радованом Влаховићем


Пред публиком








Коментари