Пројекат "Упознајте Чачак мој град" 25.5.-27.5.2018.

О пројекту у "Гласу Опова"

Ана Милошевић

"Dobar dan, dragi moji prijatelji. Kao sto sam Vam i obecao evo nas ponovo na novom druzenju. Drago mi je da je projekat ,,Upoznaj moj grad i njegovu okolinu" koji je zapocet u Cupriji poceo da se realizuje i u drugim gradovima nase lepe zemlje Srbije. Posle upoznavanja Nisa, projekat je nastavio da se siri. Ovoga puta uciteljice Jasminka i Mira odlucile su da nam predstave svoj grad Cacak sa radnim nazivom ,,Upoznaj Cacak-moj grad" i upoznaju sa svim onim po cemu je grad Cacak poznat. Uciteljice su projekat uradile besprekorno sa puno entuzijazma, volje i zelje. Projekat je veoma lepo osmisljen i realizacija samog je bila odlicna.U realizaciji projekta ucestvovalo je devet skola iz osam geadova. Projekat je zanimljiv i po tome sto su ga realizovale dve skole ,,Dragisa Misovic" i ,, Vuk Karadzic". U realizaciji projekta imale su podrsku i pomoc svojih rukovodioca skole, clanova kolektiva, roditelja i prijatelja dobre bolje koji su pomogli da se projekat uspesno realizuje. Hvala vam na velikom trudu koji ste ulozile kako bi projekat i opravdao svoj cilj. Druzenje dece iz razlicitih krajeva nase lepe zemlje i sto boljem upoznavanju sa samim gradom, edukaciji dece i ambijentalnoj nastavi, saradnji ucitelja iz razlicitih sredina kao i razmeni iskustva. Ovo je ujedno i umrezavanje skola kroz projektnu nastavu. Nadamo se da ce nam se uskoro u okviru projekta prikljuciti i druge sredine kojima se ideja i cilj ovog projekta dopadaju. Jos jednom se zahvaljujem organizatorima projekta uciteljicama Miri i Jasni na svemu sto su ucinile i uspesno realizovale projekat. Vidimo se uskoro ponovo, a do tada pozdav za sve. MI IDEMO DALJE ....." Текст учитеља Ненада Накића преузет са његовог ФБ профила.

Исечак из емсије "Рапорт у 5" ЛАВ ПЛУС ТВ-а  и интервју наше колегинице Мирјане 


Коментари