Упознајте Канту Смећану

Ми  III-3 из Баранде смо ЧУВАРИ ПРИРОДЕ и ово је само један од начина шта радимо у корист здравља и чистоће!

Поручују  другари:
„Погледајте шта смо ми урадили!
„Канту Смећану“ смо  послушали и обрадовали!“


Канта Смећана

Напуштена у углу школског дворишта,
уздише празна Канта Смећана.
„Зашто ме ђаци више не користе?
Зашто сам празна, тужна и сама?“

Обори поглед Канта Смећана.
„Сећам се старих добрих дана,
када сте се са мном стално дружили,
поштовали ме и користили…“

Разочарано уздахну Канта Смећана.

„Данас се смеће крај мене баца
-гомиле папира, флаша, ужине,…
Нови ђаци  чистунци-нису!
Чудне су ове прљаве дружине!“

Ипак, замоли Канта Смећана.

„Молим фино сваког школарца
Да свој отпад мени-да!
Знате, због тога су ме створили,
да природу, са вама, чувам и -ја!“

И, гле чуда!

Осмех обасја лице Смећане!
Ђаци су је врло озбиљно схватили,
сво смеће из школског дворишта,
вредно су покупили и почистили.

„Како је лепо драги ђаци,
Што сте се сетили сврхе моје.
Чиста средина, уредно двориште,
важна Мисија здравља-постаје!“

„И нема више одустајања или опуштања!
Заједно чистоћи пођимо у сусрет,
јер ако је ђачко двориште уредно
-уреднији биће и цео свет!“

На крају аплауз доби Смећана,
као и чврсто ђачко обећање:
„Редовно ћемо чистити двориште,
јер ће свет смећа-имати мање!“

 Нада Кљајић






Коментари