Dolazi 8.mart famozni Dan žena za učiteljicu

Hvala. Unapred hvala!

Hvala svima koji me se sete, baš tog dana, 8.marta....a ne pre?!

Već znate, ja sam učiteljica. I svoje profesionalno opredeljenje živim kroz svakodnevne obrazovne ali i vaspitne izazove. 22 godine radim u školi, sa najnežnijom populacijom našeg društva, a na žalost najviše se bavim njihovim mamama. I ne prođe ni nedelja dana a da se ne zapitam- zašto se mame toliko brinu, toliko plaše, toliko kritikuju, nerviraju, osuđuju, vređaju, pametuju, opominju, prete, i maksimalno koriste svoja "prava" da učitelja sa dobrim i plemenitim namerama osude, okrive i "očiteju mu bukvicu" jer, on ne zna kako treba da radi svoj posao, jer one znaju bolje?! Svaka čast! Divim se sposobnim majkama.  Velike su. Savršene. Ja- nisam. I ponosna sam na svoju nesavršenost. Ja sam samo obična učiteljica iz sela, koja voli svoj posao. Volim pametne okice mojih đaka, volim njihove osmehe i zadovoljstvo na licu nakon zajedničkih uspešnih aktivnosti. Da, dešava se da previdim neki problem, ali ne iz zlih namera. I nemam nameru da se sada ovde pravdam! Trudim se da svu decu (pojedinačno naravno) podstaknem da daju najviše od sebe.  A za uzvrat tražim disciplinu, razvijene radne navike, snažan osećaj tolerancije, strpljenje, negovanje empatije, strpljenja, poštovanje različitosti i čvrste istinite stvaove bez laži i manipulacija.  Jer, to je moj posao, zar ne? A i ljubav....je. Osnovna škola predstavlja osnovu u školovanju NAŠE dece gde bi trebala da nauče kakvi ljudi treba da postanu. Podržite me u tome! I vaša deca će vam biti zahvalna. Nemojte dozvoliti da budu rastrzana između ljubavi između vas, najmilijih i najrođenijih i nas nastavnika koji svojim  autoritetom treba da im pokažu put u zadovoljnu budućnost kroz učenje.
Zato!

Hvala na iskrenom pokonu koji bih jako želela da dobijem uz saradnja, uzajamno poštovanje i poverenje. Ne treba meni nikakav poklon ili neka druga slična pažnja, ako ste dragi roditelji,  pre toga narušili svoje međuljudske odnose, svađajući se, šta ćete (i ko?)  kupiti poklon....ko je dao novac a ko nije...i da li je učiteljica zaslužila poklon ili ne!?

Ne! Hvala Vam dragi  roditelji sadašnjih i budućih đaka!

S' poštovanjem

učiteljica Nada



Коментари