Javni čas sa priredbom 8.mart 2014 (2.deo)

     Danas 7.3. 2014. nakon časova u mojoj školi sam zajedno sa malim đacima II-3 odeljenja održala lep Javni čas sa priredbom povodom 8.marta, Dana žena. Kroz kratki istorijski osvrt upoznli smo publiku (đake naše škole, nastavnike, pomoćne radnike, roditelje, komšije,...) sa nastankom i značajem  Dana žena. Jer Dan žena nije samo dan kada se ženama poklanjaju slatkiši, cveće, pokloni i komplimenti, već je to i dan koji je doprineo boljem položaju zaposlenih žena u svetu.
Kroz pesme majci i recitacije, izreke, crteže i poklončiće, mi smo pokazali kako nam je majka najdraža osoba na svetu!  
Ona je ta kojoj mi treba da pružamo beskrajnu ljubav, zato što i ona nama treba  da pruža ljubav, ona treba da nas vaspita, da brine o nama, da nas čuva i ličnim primerom nas uči lepim manirima i kulturnom ponašanju.
 A na kraju krajeva - bez nje ni nas ne bi bilo! :-)
 Ovo je bila i prava prilika da đaci prikažu našu lepu lutkarsku predstavu (moje autorsko delo) pod nazivom "Princeza Bojana i Mrak".



 


Коментари