O On-line семинарима

Откако сам "електронски" писмена ;-) најинспиративнији су ми стручни семинари преко интернета. Има их у довољном броју и за свакога. И уопште нису напорни и не приморавају те да седиш закован сатима на столици (осим ако то не желиш). Приступ платформи је увек фино и једноставно приказан. О овоме говорим зато што сам управо завршила још један семинар на тај начин. Као завршни део полагања теста требали смо да обрадимо неку наставну јединицу применом савремене техногогије (ИКТ "игрице"). Наравно да се тај изазов не треба занемарити :-) Мало сам се бавила темама на ЧОС-у или грађанском васпитању. Процените сами да ли је примењиво или не.



На овој адреси се налази прича "НЕМИРНА" 
 
НАПОМЕНА: када приступите адреси на којој се налази прича, кликнете само на наслов "Немирна" и ту вам се налази текст и е-прича. 
 

Час ЧОС-а
Наставна јединица: Шта је поверење?
Разред: Први
Учитељ: Нада Кљајић
ОШ „Д Обрадовић „ Опово, ИО „Олга Петров“ Баранда
Примена ИКТ-а у настави (електронска прича „ Немирна“ )
Уводни део:
Разговор са ђацима о њиховим односима према својим родитељима, браћи и сестрама.
 Шта за њих значи-поверење?
 Коме треба указати поверење (коме веровати), а коме не?
Главни део:
Учитељ чита  електронску причу а ђаци гледају илустрације на овој адреси:
Разговор о причи. Ко је Мацана а ко Немирна? Какве су им особине? Какви су савети Немирне? Зашто Мацана није послушала Немирну? Шта би ти урадио/урадила да си на Мацанином месту? Да ли су ти се допале илустрације?
Ђацима поделити задатке по нивоима (или жељи):
(Напредни ниво) Напиши када си и због чега указао/ла поверење некоме. (Средњи ниво) Напиши две реченице о Мацанином догађају. (Основни ниво) Илуструј причу по свом избору.
Завршни део:
Читање (приказивање) урађеног пред одељењем. 







Коментари