Učešće na KREF-u 29.30. septembra 2017. Leskovac

         Kreativnost je srećna, spontana i inspirativna igra, čiji je "proizvod" originalnost i podsticajna motivacija za sve. KREF izgrađuje svojom idejom kreativnost u bezboj nivoa. Drago mi je što sam i ja sa mojim đacima dala mali doprinos u nastajanju ove kreativne filmske čarolije. Iako se nisam nadala OVOM uspehu (nakon odgledanih nagrađenih skoro "profi" filmčića) - ipak sam osvojila DRUGO MESTO za NAJBOLJI EDUKATIVNI FILM na državnom (republičkom) nivou sa filmom "Kako nastaje hleb" ovde 
Provela sam dva divna dana u autentičnom Leskovcu, u društvu interesantnih  kreativnih ljudi, punih entuzijazma. Održana predavanja su mi otvorila sasvim novo viđenje filmske umetnosti. Od primene animacije, montaže i vrste filmova do formiranja interesantnijih kadrova za neki budući obrazovni film za moje (vaše) đake. Ovde sam uživo videla drage kolege i upoznala nove. Filmovi koji su osvojili druge nagrade su sjajan primer svima kako učenje može biti lako, drugačije i vredno poštovanja. Doprinos mojih dragih kolega obrazovnom procesu je nezamenljivo. Hvala im zato svima na novom iskustvu i razmeni žive tople ambiciozne energije za neki budući nastavno-filmski rad.

       Hvala  dragim  đacima koji rado učestvuju u svim mojim zamislima i poštovanim roditeljima koji to isto tako podržavaju. Bez dobre podrške se ne može postići ovako lep uspeh.

      Hvala stručnom žiriju Međunarodnog školskog festivala kreativnih edukativnih filmova KREF,koji su nas podržali bez dvoumljenja u ovom edukativno-autorskom radu, Leskovac, na ukazanoj časti!

      Naravno, posebna zahvalnost pripada organizatorima ove značajne manifestacije :Vese Veseli Bogdanović, Dejanu Cakiću i naročito direktoru KREF-a Zoranu Iliću.

Slede slike:















Коментари

  1. Draga Nado, divan tekst! Pridružujem se takođe - jedno predivno iskustvo, puno zanimljivih predavača ali nadasve fenomenalni nastavnici i učitelji sa svojim kreativnim idejama i puno,puno požrtvovanog rada!!!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар