Радост се налази свуда

Страст и љубав према игри је, чини ми се у човеку одувек. Она је саставни део сваког људског бића. Постоје разне врсте игара, управо, као што постоји и разлика међу људима. Поред познатих игара које можете играти индивидуално, у пару, групи (екипи, тиму), најизазовније су оне такмичарске игре које доносе награде, медаље, дипломе и захвалнице. Тако сам и ја тражила игру која би задовољила моје жеље и очекивања. Заједно са мојим драгим супругом сам поново открила љубав према фолклору. И  једно време смо у прошлости, чак и наступали пред публиком (у чему, нисам баш нешто уживала, али је то значило њему!). Од свега ми се посебно допало то што је мој супруг коначно научио да игра и што је, некако променио став и према мени. Фолклор није једина страст која нас окупира, од скоро, тачније од пре више од две године, нас двоје заједно учимо и да плешемо у плесној школи. И поред све те лепоте у покретима, најинтересантније је и то што смо за  све ово време упознали дивне, пожртвоване, упорне, талентоване, друштвене, духовите, дружељубиве, пажљиве  људе, одличне играче и сараднике.  Нас двоје се трудимо да људима дајемо добро, али и да прихватамо само-добро.
Зато хвала свима који се труде да чине само-добро!

КУД АБРАШЕВИЋ

КУД СТАНКО ПАУНОВИЋ НИС РНП

BEODANCE






Коментари