Примена
ИКТ на часу српског језика, путем стручне сарадње између два одељења основних
школа у Ћуприји и Баранди. Текст о часу на страницама локалних новина "ГЛАС ОПОВА"
Наставна тема
|
ЧУО САМ...
|
Наставна јединица
|
ЛИЧНОСТ
КОЈУ ВОЛИМ, говорна вежба
|
На
часу је примењена информационо комуникациона технологија (ИКТ)
у II-3
одељењима у:
|
ОШ „13.октобар“
Ћуприја и
ОШ“Д.Обрадовић“ Опово,
ИО „Олга Петров“
Баранда
|
Датум
одржаног часа:
|
8.март 2018.
|
Тип часа
|
Утврђивање
|
Циљ часа
|
Ученик
се оспособљава да изражајно рецитује и чита песму и састав о мајци.
|
Образовни задаци
|
·
Развијање способности мишљења.
·
Развијање културе језичког изражавања.
·
Ширење дечјег речника.
·
Развијање љубави према самосталном
стваралачком раду.
·
Развијање сарадничких односа међу ученицима.
|
Функционални задаци
|
|
Васпитни задаци
|
|
Кључни појмови
|
Личност, песма, мама, очи, Мира Алечковић,састав,
слика
|
Облици рада
|
Фронтални, индивидуални, комбиновани
|
Наставне методе
|
Дијалошка, текстуална, демонстративна, ИКТ метода
|
Наставна средства
|
свеске,
слике и цртежи мајки, лап топ, видео бим, скајп налог.
|
Корелација
|
Музичка култура
|
Рад
на остваривању стандарда постигнућа
|
·
1СЈ.1.2.1. влада техником читања
ћириличног и латиничког текста
·
1СЈ.1.2.4. познаје и користи основе
делове текста и књиге (наслов, пасус, име аутора; садржај, речник)
·
1СЈ.1.5.2. препознаје књижевне
врсте
·
1СЈ.2.5.1. разликује лирску од
епске песме
·
1СЈ.3.5.2. уочава
узрочно-последичне везе међу догађајима
|
Час
сарадњом осмислили учитељи:
|
Нада
Кљајић и Ненад Накић
|
ТОК ЧАСА
Уводни део часа
|
Пре почетка наставног часа у одељењу је постављен
видео бим, компјутер и укључен је „Скајп“ као комуникационо средство путем
којег ће се час српског језика истовремено одвијати у одељењу II-3 у
Ћуприји и одељењу II-3 у Баранди.
Док траје укључивање и подешавање „Скајпа“ ђаци
слушају (певају) песму „Моја мама дивно прича“. Затим, читељ Ненад и
учитељица Нада поздрављају ученике и кратко али садржајно упознају ученике са
школом у Ћуприји и школом у Баранди.
Најава наставне јединице.
|
Главни део часа
|
Ученици оба одељења удружено рецитују песму „Песма
за мамине очи“ Мире Алечковић.
Након тога
наизменично читају своје песме или саставе о мајци. Сви ђаци пажљиво
слушају како би касније могли да кажу шта им се највише допало или не, и
зашто.
Бирамо најлепшу песму, слажемо песме и саставе на
одељенски пано.
Учитељи деле свим ђацима захвалнице због успешно
написаних састава и песмица.
|
Завршни део часа
|
Разговор са ученицима и утисци о одржаном часу.
Домаћи задатак: Напиши или нацртај шта ти се на часу
српског језика највише допало.
|
Коментари
Постави коментар