Два моја наставна рада, која сам једино и послала ове године, су ушла у избор за електронски зборника.
1.САВРЕМЕНИ НАЧИН ПЛАНИРАЊА ОБРАЗОВНО – ВАСПИТНОГ ПРОЦЕСА
"Недеља моде"
2. ДИДАКТИЧКО СРЕДСТВО, НАСТАВНА СРЕДСТВА
"Игре са сврхом"
Опис следи и надам се да ће вам се допасти :-)
1.
· Тематска недеља је реализована кроз следеће часове :
2.
1.САВРЕМЕНИ НАЧИН ПЛАНИРАЊА ОБРАЗОВНО – ВАСПИТНОГ ПРОЦЕСА
"Недеља моде"
2. ДИДАКТИЧКО СРЕДСТВО, НАСТАВНА СРЕДСТВА
"Игре са сврхом"
Опис следи и надам се да ће вам се допасти :-)
1.
· Тематска недеља је реализована кроз следеће часове :
·
Ликовна култура „Обуци луткицу
у најлепшу гардеробицу“
·
ЧОС „ Причамо о моди нашег
времена“
·
Математика „Модне откривалице“
·
Свет око нас „Разноврсност
материјала и њихова употреба“
·
Чувари природе „Од
старог-ново. Модна ревија од најлон кеса“
Српски језик „Хајде да направимо дневник: о активностима
током „Недеље моде“
·
Кроз активности часова ликовне
културе, ЧОС-а, математике, света око нас, чувара природе и српског језика,
остварени су следећи кораци.
·
Ликовна култура- упознавање са
модом кроз разне сфере развоја људског друштва, истицање моде у облачењу,
истраживање путем садржаја са интернета, посматрање модела. Помоћу рециклажног
материјала ученици техником колажа реализују тему „Обуци луткицу у најлепшу гардеробицу“
·
ЧОС- часу присуствују као
сарадници баке ученика. Дијалог о прошлости, моди, специфичностима времена када
су биле младе,…видео филм о моди задњих 100 година, формирање паноа са старим
фотографијама, анкета о сарадњи учесника и утисцима
·
Математика- утврђивање знања
-таблице множења кроз креативну игру
осмишљену у нивоима и прилагођену свим ученицима у одељењу.
·
Свет око нас- утврђивање знања
о врстама материјала, такође кроз игровне, асоцијативне активности, путем
откривалица,…
·
Чувари природе-сарадњом са
родитељима формира се изложба уникатних одевних предмета од рециклажног
материјала (најлон кеса). Организовањем модне ревије и тајног гласања сви су
ученици добили слаткиш и дипломицу као награду за учешће
·
Српски језик-писањем састава у
виду дневничког извештаја, ученици су добили прилику да опишу и истакну
најинтересантнију активност коју су током недеље искусили.
2.
· Множење
· Дељење
· Словарица коло води
· Писање часописа
· Дрвочеп
· Чича Глиша
· Полигон прстића
·
Множење – помоћу пластичних
флаша. Формирањем скупова уз представљање математичког израза на табли и у
свескама.
·
Дељење– помоћу пластичних
флаша. Формирањем скупова уз представљање математичког израза на табли и у
свескама.
·
Словарица коло води- спајање
математике и српског језика кроз игру. Након бројања по договору (до 20 нпр.
Ученици по захтеву играју игру тако што слово по слово дате нпр именице
изговарају наизменично поређани у кругу. Испада онај који заборави да измакне
шаку када на њега дође ред.
·
Писање часописа-на снимку је
писање часописа поводом Дана планете земље-корелација српског језика исвета око
нас. Ученици у 4 групе пишу саставе о начину очувања природе и здравња,
креативно праве здраво дрво, Пишу песме
о шуми, реци, трави, цвету, склапају причу у сликама.
·
Дрвочеп-од сакупљених
пластичних чепова формирају различите облике, нпр дрво.
·
Чича Глиша-игра за упознавање
људског тела са органима кроз певање (показивање делова на свом телу), цртања и
склапања од картонских делова Чича Глише.
·
Полигон прстића-се састоји из
пет игрица за развој фине моторике: 1. Обликуј цвет и срце, 2. Провуци трачицу
кроз рупицу и завежи машницу, 3. Огрлице за другове и другарице, 4. Куглицу
кроз картонску ролницу, 5. Дворац или кућа за дугара.
Коментари
Постави коментар