Прва збирка "Таблини песници"

Нишки пресс

Нишки креативни студио

Моје дечије песме заступљене у зборнику


Рељеф

Од давнина, вековима
рељеф старо лице има.
Изборано, гордо лице,
ушушкано сред равнице.
Кичму снажну-брег и брдо
од камена, врло тврдо.
Међ' груди се распрострле
планинчине, удолине.
Кад - год моћне руке вије
кроз клисуре река бије.
Ноге чврсте к'о стубове
зарио је у  обале.
У обале, морске, слане
једва чамац  туда стане.
Не мења се вековима
 рељеф исто лице има.

Реците ми шта је вода?

Иако сам врло мала
веома сам радознала.
Занима ме све што чујем
све што видим, додирујем.

Одговоре дају сви-
тате, маме, учитељи.
Непознато мене мучи-
хоћу више да научим!

Питања ме разна брину
кад погледам у висину:
Где се кишне капи склоне?
Где пливају, а где роне?

Дал' је вода увек чиста?
Остаје ли стално иста?
Како мења своја стања?
Кад је већа, а кад мања?

Да ли облик сталан има?
Смрзне ли се кад је зима?
Ко је хлади, ко је греје?
Каква је кад снег завеје?

Да ли без ње могу бића?
Праве ли се од ње пића?
Кад раствори материје,
сме ли онда да се пије?

Шта то облак собом носи?
Уме л' вода да пркоси?
И што се са кишом дружи,
по природи када кружи?

Да ли с' ветром валцер плеше?
Зашто јој се рибе смеше?
Од чега се вода  пази?
Чиме може да се зарази?

И на крају, још ме мори-
кад ће стићи одговори?
Знање ми је врло битно!
Пожурите! Брзо! Хитно!

Свети Сава






Коментари