Одржана ТРИБИНА у Опову 19.9.2019.


Васпитни утицај бајке на децу- ТРИБИНА одржана 19.9.2019. у ОШ „Д. Обрадовић“ у Опову


      У оквиру манифестације „Србија у срцу-Русија у души“ одржала сам 19.септембра стручну трибину за све заинтересоване посетиоце. Захваљујући колегиницама из школе из Опова трибини су присуствовали и ђаци виших разреда. Бајке су одувек привлачиле моју максималну пажњу и чиниле моју машту богатијом и снажнијом. Као учитељ се трудим да ту љубав према бајкама пренесем и на своје ђаке и децу уопште. Зато, што сматрам да деци не треба ускраћивати бајке иако данас постоје разне (по мени) зачуђујуће оптужбе на њихов рачун. Разноврсна понуда бајки народа скоро из читавог света, даје нам могућност да уживамо и откривамо нешто више о култури, веровањима, обичајима и интересовањима тих народа. Бајке чине да наше читање буде боље, да наша способност препричавања буде смисленија, богатија, да наше наде, веровања и очекивања буду позитивнија.
        Бајка нуди толико тога ако је читате себи а посебно детету пред спавање. Ја нисам имала ту срећу да ми неко чита бајку али сам их сама читала као веома мала. Зато сам својој деци измишљала бајке (а најбоље су биле оне заједнички осмишљене).
       Мислим да је јасно зашто треба причати, препричавати и читати бајке и из тог разлога сам осмислила и одржала ову трибину, за сада само у школи у Опову.
Јер као што рече Ајнштајн: 
Желите ли да вам дете буде интелигентно-читајте му бајке, а ако желите да буде јако интелигентно, читајте му још бајки.

Захваљујем  Гласу Опова  на подршци и колегиници Јелени на фотографијама :-) 












Коментари