ПРИЧЕ
О МЕДИЈИМА МАСОВНЕ КОМУНИКАЦИЈЕ
Обрада
Уводни
део:
Прочитај
и размисли:
Да
ли знаш шта су средства масовне комуникације?
Шта
су информације?
Како
се преносе информације?
Шта
су медији?
Која
су то средства масовне комуникације која преносе информације?
Шта
у одељењу користимо све од средстава масовне комуникације како бисмо размењивали
информације током Пандемије?
Ово
су изазовна питања, зато што нас изазивају да откријемо одговоре. Можда знаш
одговор на неко од питања, а можда и не. Научићеш! Ове тема чини наш мали истраживачки пројекат под називом
-Средства масовне комуникације
Помоћу ове мале презентације упознај се са значењем и неким средствима масовне комуникације.
Средства масовне комуникације on Biteable.
Средства масовне комуникације on Biteable.
У
свим текстовима о којима је било речи на прошлом часу важну улогу је имала информација, обавештење (некога о нечему).
Важну
улогу у преносу информација имају медији масовне комуникације.
Главни
део:
Поделићете
се у 3 групе:
1.
ФОТОГРАФИЈА,
2.
ФИЛМ,
3.
ИНТЕРНЕТ
1.групу чине: Ливија, Катарина С. ,Дуња, Милица
и Јован
2.групу чине: Сара, Миа, Страхиња и Ана
3.групу чине:
Стефана, Намања,
Уна, Лена, Катарина Б.
Формираћете три вибер групе за договор и
размену информација. Записаћете у свесци наслов, назив ваше групе, имена чланова
групе и задатке које сте добили.
Да би открили шта су средства масовне
комуникације искористићете читанку за почетак.
Свака група пронаћи ће по два текста.
1.група „Чаролија цртежа и речи-стрип“ и „Чаролија
гледања и слушања на даљину-телевизија“
2.група „Чаролија звука-радио“ и „Чаролија светлости-фотографија“
3.група „Чаролија речи-књига“ и „Чаролија
покретних слика-филм“
Остала је још једна „Чаролија“ па ћете је све три групе
пронаћи.
****Помозите једно другоме у групи да лакше
пронађете жељени текст.****
Задатак је за све индивидуалан, дакле
свако за себе ( али у оквиру групе) напиши у свесци најважније из сва три текста која си у читанци пронашао.
Завршни део:
-У оквиру своје вибер групе када урадите и
забележите најважније из текстова које сте пронашли, успоставите контакт са
друговима и размените кратке информације, ко је шта извукао значајно од информација
из текста у читанци.
-Договорите се ко ће из групе гласовном
поруком у одељењској групи да прочита оно што је записао у свесци из читанке.
-Када се договорите оставите гласовну
поруку извештаја редом 1.2.па 3.група о тексту који сте пронашли у читанци.
-О тексту
који требају све три групе да прочитају, прочитаће извештај Ливија.
-Чланови супротних
група ће у свесци за школски рад забележити у две
реченице шта су чули из извештаја својих другова.
Домаћи задатак:
Овај део радите након наставе у оквиру
своје вибер групе.
Бавићете се истраживањем.
1.група ФОТОГРАФИЈА-
а) пронаћи
ћеш стрип у кући или га купити, прочитај га и представи кратким извештајем у свесци.
б) Затим, снимићеш вечерњи Дневник
мобилним телефоном, написаћеш садржај Дневника (оно о чему се у њему говори
нпр. вести из земље, света, занимљивости, спорт, време,…и томе слично), кратак
извештај о томе.
в) Трећи задатак је за све исти а тиче се
последње чаролије о интернету. Нацртаћеш свој мобилни телефон или компјутер са
којих приступаш интернету.
2.група ФИЛМ
а) на овој адреси КЛИК НА ОВО пронаћи ћеш емисију за децу „Тинејџ свет“ радио-телевизије Војводине. Пажљиво
је послушај и укратко напиши извештај о томе шта си у емисији чуо/ла.
б) Направи фото-репортажу о свом одељењу. Подсети
се шта је и како треба да изгледа фото-репортажа јер смо о њој учили.
в) Трећи задатак је за све исти а тиче се
последње чаролије о интернету. Нацртаћеш свој мобилни телефон или компјутер са
којих приступаш интернету.
3.група ИНТЕРНЕТ
а) Питаћете вероучитеља о најстаријој
књизи у Баранди, па ћете о њој написати краћи извештај.
б) У групи се договорите који ћете дечији
филм да погледате (питајте родитеље да вам препоруче а онда препоручите један
другоме). Напишите и о том филму кратак
извештај.
в)
Трећи задатак је за све исти а тиче се последње чаролије о интернету. Нацртаћеш
свој мобилни телефон или компјутер са којих приступаш интернету.
Напомена:
Очекујем
да ћете лепо сарађивати. Да ћете пажљиво урадити своје задатке. Да ћете се
договорити ко ће шта у групи да ради, како бисте лакше урадили своје задатке. Поделите
обавезе, организујте се, договарајте се. Одлучите на какав начин ћете
представити свој групни рад у уторак у 11 сати у одељењској вибер групи. Где ћете након сваког приказа рада
групе моћи гласовним порукама да прокоментаришете шта сте чули, разумели, а шта
вам није јасно.
У
случају да се појави неки проблем, позовите ме у групу, па да га заједно решимо.
Коментари
Постави коментар