Растанак се примакао, 6.6.2020.

💓💟😍

Драги моји ђаци, још нам је преостало неколико дана до растанка. 
Били сте моји пилићи четири пуне године. 
Учили смо се упоредо. Ја вас али и ви мене.
Са сваком генерацијом је тако. И то јесте један од најлепших мотива за једног учитеља. 
За ових четири дивне године научили смо да се чујемо и поштујемо, да своје обавезе треба да извршавамо, дату реч испунимо, будемо хумани, искрени и марљиви. 
Трудила сам се да вам сваки час са мном буде узбудљив и другачији, да не осетите да смо у селу где не постоји ни позориште а ни музеј.
Много успеха сте остварили уз мене и као одељење али и као појединци. Ваш труд није остао не запажен. Ваш таленат није остао не подстакнут. 
Ипак, догодила нам се пандемија, из непосредног живог контакта прешли смо у виртуелни свет. А тамо нисте могли да видите моје очи нити да осетите моје загрљаје. Речи које смо једни другима упућивали уносили су неретко забуну и неразумевање. Али, верујем да то није утицало на вас и да сте ме добро  упознали и да добро  знате колико вас волим и из све снаге навијам за све вас подједнако. 
Порасли сте. Порасли сте попут најлепшег цвећа у росном пољу. Блистате и веселите моје срце.  Дивно је било бити ваш учитељ!
  Зато знајте, да ћу и даље и са поносом  увек  свима рећи: "Да то су моја драга деца, моји ђаци, моји "Супер пилићи!" 

Љуби вас и грли јако ваша учитељица 
 
Нада Кљајић











Коментари