"Zbog ČOVEKA u ljudima" 1. promocija 9.knjige po redu 25.jun 2021.

 Zbog Čoveka u ljudima je zbirka pesama nastala iz najjednostavnije ljudske potrebe za razumevanjem stvarnosti. 

Namenjena je mojoj rođenoj, najdražoj majci Milanki. 

25.juna 2021. u prostorijama biblioteke Opova, dogodila se lepa, topla i prepuna emocija PRVA promocija zbirke pesama "Zbog Čoveka u ljudima". Istu  radost i oduševljenje sam osetila i dok sam govorila i pred jednim čovekom i pred stotinu ljudi. Moje pesme su tokom promocije nadahnuto analizirali i čitali moja koleginica Jelena Dukić i kolega Dragomir Burnać. Ganuto sam ih slušala i istinski uživala u njihovom poimanju mojih stihova. 

Istina je, da ni ovog puta nisam odustala od učiteljskog zaključivanja i objedinjavanja stihova poučnom završnicom (ne mogu da pobegnem od sebe :-) ) 

Nadam se da ova promocija neće biti jedina i da ću dobiti još prlika da pobudim čoveka u ljudima.


Lokalne novine "Glas Opova" je ispratio ceo događaj i hvala im zbog toga! 







Коментари