Zbog ČOVEKA u ljudima 2. spontana promocija u Babušnici 21.8.2021.

Put prosvetnih radnika do Babušnice


    Edukativni kamp u Babušnici je organizovan prvi put ove godine 2021. od 20.-23 avgusta i za prosvetne radnike na međunarodnom nivou. Bio je to pozitivan i bogat način da se razmene ideje, emocije i radost okupljenih  istomišljenika :-) 

 Neverovatna je količina pozitivne energije koju svaki put osetim u prisustvu mojih dragih kolega prosvetnih radnika. Tako je bilo i ovog puta, čak i pomnoženo sa 1000 jer nismo imali prilike da se pre okupimo. 

Drage koleginice Alenka, Ivana, Gordana i Slavica su došle automobilom po mene u Barandu. 









Vožnja sa njima je bila ravna najzabavnijoj avanturi :-)










 Nakon nekoliko sati, uspešno smo krivudavim putem dospele u Babušnicu, nadomak Niša, odnosno Bele Palanke.


Petak je bio dan za okupljanje i dogovor oko dalje saradnje. Dočekao nas je kolega Neša iz Ćuprije i kolega Milan, domaćin, učitelj, ali sada na novom radnom mestu - direktora turističke organizacije Babušnica. 













Nakon noćenja, ponovo smo bili na okupu spremni za seminar "NASTAVNIK KLJUČNI FAKTOR USPEŠNE NASTAVE!"21. 8.2021. 









Nakon predanog učenja i razmene bogatog profesionalnog iskustva imale smo priliku da se malo prošetamo po Babušnici do večeri.



Veče je bilo spontano i veoma uzbudljivo. Moje  kolege poseduju sjajne talente i interesovanja. Svi odlično znaju da sam dugogodišnja književnica, pa su sa velikim nestrpljenjem izrazili želju da čuju moje pesme. Naravno, veče je trebalo da bude posebno i inspirativno, pa mi je palo na pamet da dodelim kolegama "Domaće zadatke" :-) Ponela sam deset knjiga sa namerom da ih podelim kolegama,  uz "Domaći zadatak!"  da odaberu po jednu pesmu za javno čitanje. 

Ponovo sam imala prilike da uživam u emocijama koje su ispleli glasovi mojih kolega prilikom čitanja pesama. Njihova originalnost i specifični karakteri su došli još više do izražaja. Bilo je divno i dirljivo dok sam ih slušala. To veče upotpunila je svojom muzikom mlada devojka Teodora pevajući i svirajući  gitaru. 

Nakon predstavljanja mojih pesama iz zbirke "Zbog ČOVEKA u ljudima", svoje pesme i divne tekstove su nastavile da čitaju kolege. Bravo za Luciju, Ivanu, Ljiljanu,.... 





Veče smo dodatno ulepšale druženjem u restoranu.

Lako je bilo otići na počinak punog srca  sreće. A još lakše ustati i poći u obilazak manastira posvećenog Svetoj Petki i Vidikovca sa kolegama.









Usledio je ubrzo i rastanak, slikanje za uspomenu, zagrljaji i obećanja da ćemo se uskoro ponovo okupiti! 








Nova avantura našeg povratka kući. Razdraganost, dobro raspoloženje, smeh i sjajne priče!





Živeli do novog susreta!

P.S. Zahvaljujem se koleginicama zbog slika koje sam preuzela, jer kao po pravilu zaboravim da se u ključnim momentima treba slikati. Uspomene su veoma važne!

Коментари