Promocija Kreaktivne knjige "Hajde da se igramo!" u Laćarku 3.11.2021.

 Ja sam učitelj, koji svoj rad sa decom voli. 

Koji u svom radu sa decom uživa. 

Koji uz decu stvara i oživljava svoju maštu. 

Deca pružaju posebnu energiju.

 Deca su neophodna moć svakom čoveku.

 Blagoslov je biti učitelj, nastavnik, profesor ako se istinski poput mene voli ovaj posao. 

Nova promocija moje knjige namenjene deci se odigrala ovog puta u najvećem selu naše Srbije u Laćarku, nadomak Sremske Mitrovice. 

Kontakt koleginica je ovaj put bila divna kreativna učiteljica Ivona Popović. Tokom promocije đaci su bili sjajni, koleginice sa zanimanjem su slušale moje izlaganje, a direktor škole izuzetan domaćin. 

Hvala svima koji daju svoj nesebičan doprinos da ova vredna knjiga "Hajde da se igramo!"  dopre do svakog deteta.

Slede slike sa promocije.


































Коментари