Diploma i nagrada za esej na temu "Budućnost obrazovanja-ključ u rukama učitelja"

 Udruženje učitelja u Nišu je 30.11.2021. proslavljalo jubilarnu 140 godinu postojanja. Ovo veliko učiteljsko društvo Niša  je osnovano davne 1881.godine 30.novembra, i danas okuplja blizu hiljadu članova kao i 60 škola članica i jednu predškolsku ustanovu i to iz pet okruga: Nišavskog, Topličkog, Pirotskog, Timočkog i Kosovsko-Pomoravskog.

 Povodom ovog značajnog jubileja vredne kolege iz Niša su upriličili  razne svečane aktivnosti i konkurse. Konkursi su bili namenjeni đacima, ali su ovog puta organizovali i nagradni konkurs za učiteljei to  na temu "Budućnost obrazovanja-ključ u rukama učitelja!"

 Poželela sam da nešto napišem na datu a blisku temu. Lepa vest me je obradovala jer mi je javljeno da sam osvojila 2. nagradu i diplomu na ovom konkursu.

Zahvaljujem se izuzetnim dragim kolegama iz Niša na toplom i srdačnom dočeku i druženju.

Slede slike sa dragim i poštovanim kolegama. Ovaj divan povod je omogućio bar na kratko da se i uživo vidimo i obnovimo "učiteljsku energiju". 

Prikazujem ovde nagrađeni esej, diplomu i slike sa dragim kolegama.







Kolege s leva na desno: Saša Nikolić (učitelj), ja, Jadranka Vasić (direktorka OŠ u Kosovskoj Kamenici, Vlasta Cenić (profesor srpskog jezika i književnosti iz Doljevca)

Ana Mladenović, Saša Nikolić

 Vlasta Cenić, Jadranka Vasić

Dragi kolega Vlasta


Kolege iz OŠ "Desanka Maksimović" iz Kosovske Kamenice i njihovom divnom direktorkom Jadrankom Vasić

koleginica Jelena Babić 

Kolega Saša 


Коментари