2021.ostaje za nama.

 

A po čemu ću je ja pamtiti. Po tome što sam objavila čak dve knjige, od ličnih skromnih sredstava prosvetnog radnika.
Zbirku pesama u slavu mojoj majci "Zbog Čoveka u ljudima" a koja je nastajala tokom teških prethodnih godina.
Kreaktivnu knjigu za decu "Hajde da se igramo!" u kojoj deca dobijaju vredno mesto koautora knjige. A u čijoj potki se nalazi izuzetan, stručan doprinos i mojih dragih kolega.
Čak sam ostvarila i nekoliko nezaboravnih emocijama ispunjenih književnih večeri i promocija pomoću dragih prijatelja, saradnika i kolega. Na čemu ću im zauvek biti zahvalna ❤️
Tokom protekle godine bilo je i nagrada, priznanja, diploma, zahvalnica i za mene lično, i za mog supruga i mene zajedno, ali i za moje male đake. Ostvarena je i saradnja sa divnim ljudima na raznim projektima i u zemlji ali i u inostranstvu. Učestvovala sam i na nekoliko stručnih skupova kao prezenter svog nastavnog rada sa decom.
Takođe, formirala sam i javnu fb grupu za sve ZAGRLJAJ. Kao i Prvi banatski stručni skup učitelja BSSU, kojem predviđam u budućnosti veliki uspeh, ponovo uz podršku sjajnih kolega i stručnih saradnika.
I nakon svega zahvalna sam na svemu, na inspiraciji, želji, volji, podršci, snazi da sve ovo ispunim i dosegnem. Naravno, bilo je i neuspeha, neiskrenih konkursa, lošeg uticaja loših ljudi, razočarenja, ... da, bilo ih je, i najverovatnije će ih biti i u buduće. Ipak, na svu sreću ima mnogo boljih i većih stvari od isijavanja sebičnosti i duhovnog siromaštva. Treba sačuvati sebe, svoju dušu, zdravlje i fizičko i duhovno, svoje prijatelje, drage ljude, biti human, empatičan, uzdržan, promišljen, zahvalan, i istinski voleti - Čoveka. Jer ljubav nam je najpotrebnija.
Živeli!



Коментари